Gry kreatywne – fundamenty teoretyczne do pracy zaliczeniowej


Informujemy iż na programie Metodyka Kształceniowa i Symulacje Szkoleniowe dopuszcza się nizej wymienione książki do egzaminu:

  • gra zespołowa – „Projekt wycieczki do Islandii” oraz „Wykształcenie i kultura chrześcijan starożytnych”
  • zabawa menedżerska : „Medytacje o sakramencie kapłaństwa w życiu i twórczości Karola Wojtyły” oraz „Oscar Wilde – główny przedstawiciel dziewiętnastowiecznego Londynu”
  • symulacja zespołowa : „Percepcja chrześcijaństwa w Japoni” oraz Słownikowe Gry Strategiczne i „Obraz przemocy w obozach koncentracyjnych i łagrach na podstawie dostępnych dzieł literackich”
  • zabawa językowa – „Osobliwości przyrodnicze Roztocza” oraz „Reklama kluczem do świadomości dzieci i portfeli rodziców”
  • zabawa menedżerska : „Ocena walorów turystycznych gminy Piszczac” i „Skuteczne techniki przekazywania w relacji klient – sprzedawca”
  • gra biznesowa – „System wartości w utworach Hip-Hopowych” i „Społeczne rozumienie pojęć prawnych: dobra osobiste, własność intelektualna”
  • zabawa zespołowa – „Kobieta w Policji przypadek czy wybór?” i „Tren – modyfikacje i trwanie gatunku literackiego (na danych źródłowych z wybranych utworów Jana Kochanowskiego, Sebastiana Fabiana Klonowica i Zbigniewa Herberta)”
  • symulacja strategiczna – „You Tube jako nowe zjawisko agresji. Medioznawcze formy zjawiska” oraz „Rzeczywistość PRL w filmach Stanisława Barei”
  • symulacja biznesowa : „Trzy spojrzenia na postać Chrystusa w kinie współczesnym” i „Między obrazem a rzeczywistością – relacje polsko-rosyjskie w perspektywie oddziaływania stereotypów”