Scenki edukacyjne – hipotezy do egzaminu


Ogłaszamy że na kursie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Szkoleniowe polecamy tu przedstawione opracowania do superwizji końcowej:

  • gra edukacyjna : „Hiszpańska dynastia. Luis Baunel, Carlos Saura i Pedro Ammodovar jako twórcy kina europejskiego” oraz „Przemoc w filmie”
  • zabawa zespołowa : „Współczesne oblicze polskiego feminizmu ” i „Praca korespondenta wojennego relacjonowanie czy badanie rzeczywistości”
  • zabawa zespołowa – „Wizerunek kobiety w literaturze XIX w. Na danych źródłowych z twórczości A. Mickiewicza, J. Słowackiego i A. Malczewskiego” oraz Gry Biznesowe oraz „Inkwizycja jako instrument polityczny i społeczny działalności Kościoła Katolickiego w wiekach średnich”
  • gra lingwistyczna – „Literackie i filmowe obrazy miłości w sieci” i „Bułgarskie fascynacje Polaków na przestrzeni wieków”
  • zabawa komunikacyjna : „Dziecko w kulturze na przełomie wieków” oraz „Zło w internecie z perspektywy katolickiej teologii moralnej”
  • zabawa menedżerska – „Obraz stresu w kulturze medialnej” oraz „O zamążpójściu – sytuacja kobiet w Anglii na rzełomie XVIII i XiX wieku na podstawie twórczości Jane Austen”
  • symulacja słownikowa : „Parametryzacja układów czujników światłowodowych w aspekcie optymalizacji parametrów detekcyjnych” oraz „”Ziemia Obiecana” powieść Władysława Stanisława Reymonta i ekranizacji Andrzeja Wajdy”
  • zabawa zespołowa : „Pokrywa śnieżna w Polsce” oraz „Propaganda w stosunkach polsko-niemieckich czasów II wojny światowej i początku XXI wieku”
  • zabawa decyzyjna – „Kara śmierci odwieczny-problem moralny przedstawiony w różnych ujęciach, opiniach i sposobach nauczania” i „Rozumienie pojęcia mobbing”