Potwierdzamy iż na programie Metodyka Kształceniowa i Gry Doświadczalne zezwala się na prezentowane na niniejszej liście problemy do superwizji końcowej:
zabawa kreatywna – „Literackie i filmowe obrazy miłości w sieci” i „Wizja przeszłości w „Potopie” Henryka Sienkiewicza”
gra lingwistyczna – „Recepcja sztuki antycznej w architekturze Gniezna od XVIII do XXI wieku” oraz „Kulturowe i przyrodnicze walory turystyczne Podhala i Roztocza i ich wykorzystanie w organizacji kolonii letnich”
symulacja komunikacyjna – „Motyw pocałunku w reklamie w nawiązaniu dzieł malarskich i fotografii” i Symulacje Szkoleniowe i „Sacrum i profanum w mitologii Słowian”
symulacja językowa – „Bohaterowie bajek w bułgarskim i ukraińskim folklorze” i „Tabu narodzin i śmierci w powieści „Frankenstein” czyli nowożytny Prometeusz Mary Wollstonecraft Shelly”
gra komunikacyjna : „Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowanie konsumentów w Polsce” oraz „Wzniosłość i obscena w powieści Emily Brönte „Wichrowe Wzgórza””
gra zespołowa – „Rozwój polskich portali prasowych w latach 2000-2007 (na przykladzie wybranych tytułów)” oraz „Powstanie Warszawskie we wspomnieniach i filmach”
gra decyzyjna – „Klasztory prawosławne w Polsce” oraz „Komunikacja interpersonalna w miejscu pracy założenie teoretyczne a praktyka społeczna”
gra słownikowa : „Wizerunek wampira w sztuce filmowej na studium przypadku postaci Drakuli stworzonej przez Brama Stokera” i „Problem naruszeń w internecie”
symulacja komunikacyjna – „Język angielski w ocenianych aspektach wspołczesnego życia społecznego” oraz „Stereotyp Szwecji i Szweda w najnowszej literaturze polskiej”